АЛИС

През 1974-а се роди и дъщеря ни Алис. Отидох във Варна да я запиша в Майчин дом. След един месец вече беше у дома в Шумен.
Алис с мама.

Бебето Алис 1974 г. във Варна

Алис на 2 г.

Алис на 2 г.

На 3 г.

На 4 г.
На една годинка вече беше на ясла, а на третата отиде в детската градина на батко си. Случи се така, че тя остана  в групата с по-големите. Беше любимката на групата и на учителките .Когато стана на 6 искаше вече да е ученичка и учителя на Артур - Стефан Стефанов я взе в І клас. Пак беше най-малката и задремваше на чина. Тогава Стефанов я пущаше на двора да се разсъни. Веднъж я видял директора на училището и я попитал защо е на двора и кой е татко й. Тя със сълзи на очите започнала да обяснява и тъй като ме познаваше, й казал да продължи да си играе до края на междучасието.


Алис първи ден на училище

В час.

В трети клас.

В седми клас.

Първа година в музикалното училище.

Абитуриентка с Изабела.

Сватбата на Алис с Хари.

Алис - булка.



Хари, Алис и двегодишната Енджи




Алис, също бе приета в музикалното училище, в класа по класическа китара. След завършване на образованието си побърза да се омъжи и на 04.10.1995г. сключи граждански брак, а на 08.10.1995 беше и самата сватба. След близо година  на 23.Х.1996 г. се появи и първата ни внучка Анджелика-Енджи. След няколко годишно прекъсване Алис отново започна да се занимава с музика. И реши: "Ще свиря на бас китара!" Първото й турне бе в Южна Корея с "Пъзел бенд". Бе радост и драма. За първи път я нямаше 6 месеца. Работи с "Пъзелите" около 3 години и ... реши да се откаже от музиката... Но я поканиха в друга банда и тя не можа да устои на изкушението-музиката. Работи с тях една година, но пак реши да се отказва в полза на ателието. Поканиха я в друг състав. Сега свири в група "Two princess". Като се завърне във Варна  и тя като брат си работи в ателието и прави невероятни ремонти на шевните машини. Засега  от музиката няма намерение да се отказва...

Снимка от в-к Черно море -"Пъзел бенд" на концерт.

 Алис с "Пъзел бенд" в Южна Корея -  2002 г.: 







 Рок клуб "Алиби"-Варна, с група "Royal Alligators band" :







С "Алигаторите" на пасажерските кораби в 
Холандия, Дания, Норвегия, Англия и Германия.

 

Мама Алис и Енджи на гости у дома.


Първи стъпки



На вилата

На училище

С Рой
Енджи с Мони


С Агата и Рой
С Мони и Агат

Преди скока


Сладолед и ТВ


В Гърция


На Коледа


С нова прическа - 12г.


Дядо Хачо с любимите си внучки

Освен с музика Алис се занимава и с поезия. Преди няколко години Галя, приятелка на децата ми, издаде една стихосбирка на Алис.

 

„Всичко от любов", стихове на Алис, първо издание в тираж 1 бройка издадена от Gibson Hous-2003.




 

Празникът на мама

...Празнувай!Искам радостна да си!
За мене винаги ще си останеш млада,
Такава,каквато винаги те помня
Усмихната с проблемите се бориш,
Така в сърцето си ще те запомня.
Подарък нямам,но не това е важното,
Защото нещото остава ли след нас.
Та ти си мила мамо за милиони
И за това на колене ти падам аз.



На татко

...Благодаря ти аз за всичко досега.
Ядосвала съм те понякога нарочно.
Аз съжелявам,знай за хиляди неща! 
Понякога човекът губи много!
Ти също губил си-усмихваш се сега-
но да се върнеш, трудно е било отново...
...ти знаеш ли аз колко те обичам?!
Възхищавам се и много искам
От себе си на теб да заприличам...
Да бъда все сериозна!
Да гледам все напред!
Да съм добър човек!



Из „Приказки за Кемелот” 
...-Аз вече реших! И не ща неподчинение!
Иначе всеки ще отиде на заточение!        
Какво е това??? Аз крал ли съм или не съм-
И ядосан качи се на черния „Дейвидсън”....
...Никой не искаше с краля да спори     
затова се качиха на свойте мотори
И адския шум разтрепери земята-
косите им дълги развяваше вятъра...







Няма коментари:

Публикуване на коментар